اخبار فناوری و دانلود رمان

ساخت وبلاگ

 

دانلود فیلم ایرانی صدای منو می شنوید؟

دانلود فیلم ایرانی جدید صدای منو می شنوید؟ به کارگردانی صادق پروین آشتیانی

دانلود کامل فیلم صدای منو می شنوید؟ از رسانه فردیس فیلم

 

درباره فیلم صدای منو می شنوید؟:

صدای منو می شنوید؟ (film Do you hear me) فیلمی به کارگردانی صادق پروین آشتیانی می باشد،آشتیانی همچنین خود نویسندگی این اثر را برعهده دارد.صدای منو می شنوید؟ به تهیه کنندگی حسن عباسی و حسن کلامی در مدت زمان ۸۵ دقیقه و در ژانر دفاع مقدس محصول سال ۱۳۹۵ می باشد که در شهریور ماه ۹۸ در سینماهای کشور اکران شد.

 

 

باریگران فیلم صدای منو می شنوید؟:

از بازیگران این فیلم سینمایی می توان به پرویز پورحسینی، مژگان بیات، حسن عباسی، سعید داخ، نگار عابدی، یلدا قشقایی، احمد نیکپورر مرتضی ایمانیر لادن قنادر عطا سلمانیان، ایرج افکار، مهرزاد خلیقی، پروین ملکی و حسن ناصری اشاره کرد.

 

عوامل فیلم صدای منو می شنوید؟

  • سرمایه گذاران: مهدی مومن زاده، محمدمهدی خرمی
  • مدیر تولید: مهناز انزهایی
  • مجری طرح: هادی اکبرخواه
  • مدیر فیلمبرداری: سعید بختیاری
  • مدیر صدابرداری: هادی افشار
  • تدوین: کاوه ایمانی و مژده قاجاریه
  • صداگذار: محمود موسوی نژاد
  • طراح گریم: محمد قومی
  • طراح صحنه و لباس: هادی اکبرخواه
  • برنامه ریز: کاوه قاسم زاده
  • منشی صحنه: شرف نساء نیرومند
  • عکاس: نازنین سلامیان
  • مدیر تدارکات: محمد طلایی

 

خلاصه داستان فیلم:

بعد چند سال پسرم برگشته یک کلید به جاش دادن،میگن خوشحال باشد که پسرت برگشته.این کلید مال یک دره،دری که تو این شهر گمشده و من در به در باید بگردم دنبالش تا بهم بگن این دوتا استخون و این کلید که زنگ زده پسرم هست یا نه.

اخبار فناوری و دانلود رمان...
ما را در سایت اخبار فناوری و دانلود رمان دنبال می کنید

برچسب : دانلود فیلم ایرانی, نویسنده : رضا حیدرزاده magicnews بازدید : 503 تاريخ : چهارشنبه 20 شهريور 1398 ساعت: 23:01

ماکان بند نام گروه موسیقی ماکان است که امیر مقاره و رهام هادیان این گروه را از سال ۱۳۹۵ پایه گذاری کرده اند و تاکنون فعالیت خوبی در زمینه موسیقی پاپ داشته اند.

پس از تشکیل گروه ماکان بند یاشار خسروی (آهنگساز  و نوازنده ساکسیفون) رهبری این گروه را بر عهده گرفت و امیر میلاد نیکزاد هم تنظیم کننده این گروه موسیقی می باشد.

گروه ماکان بند تاکنون کنسرت های زیادی را در بیشتر شهرهای ایران برگزار کرده است .همچنین این گروه تور کنسرت های اروپای خود را در مارس ۲۰۱۷ و تور کانادا را در اکتبر ۲۰۱۸ برگزار کرده است.

گروه ماکان بند در تلویزیون هم بعد از شرکت در برنامه های دوره همی و خندوانه بهتر دیده شدند .

امیر مقاره قبل از ماکان بند

 

امیر مقاره متولد دی ۱۳۷۴ در تهران می باشد .که شروع فعالیت موسیقی خود را با ترانه سرایی در دوره نوجوانی آغاز کرده است و پس از چندین سال کسب تجربه در این زمینه در سال ۱۳۹۳ تصمیم گرفت که به صورت مستقل و حرفه ای به وادی خوانندگی ورود پیدا کند .

او چندین قطعه آهنگ پیش از ورود به گروه ماکان بند به صورت تکی خوانده است  که می توان به آهنگ های زیر اشاره کرد.

  • آرزوهای محال
  • دیگه نمیتونم
  • خاطرات رؤیایی
  • یه روز برفی

البته ناگفته نماند که تعدادی آهنگ هم به همراه دیگر خوانندگان منتشر کرده است.

امیر مقاره در حوزه مدلینگ هم فعالیت خوبی دارد که تاکنون همکاری هایی با چند برند ایرانی و خارجی داشت است .

امیر مقاره مجرد است و در این باره نوشته است که :

"من توی زندگیم فقط دنبال یه دختر میوفتم, اونم دختر خودم هستش وقتی داره راه رفتن رو یاد میگیره و فقط جلوی یه دختر زانو میزنم, اون هم باز دخترم هستش وقتی که هنوز یاد نگرفته بند کفشاش رو ببنده! اسم دختر من عسل هستش ولی مامان نداره…"

اخبار فناوری و دانلود رمان...
ما را در سایت اخبار فناوری و دانلود رمان دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : رضا حیدرزاده magicnews بازدید : 435 تاريخ : چهارشنبه 13 شهريور 1398 ساعت: 19:02

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، روح الله خدارحمی در جمع خبرنگاران درباره عملکرد این بانک، اظهار داشت: سعی کردیم به تدریج سهم منابع ارزان بانک را افزایش دهیم و برهمین اساس سهم منابع ارزان قیمت بانک به منابع گران‌قیمت آن از 40 درصد در سال 96 در پایان سه ماهه امسال به 54 درصد رسیده است که شامل سپرده‌های کوتاه‌مدت، منابع قرض‌الحسنه و جاری است.

وی با بیان اینکه وظیفه اصلی ما برای تامین مالی بخش کشاورزی تامین منابع است، تصریح کرد: سپرده های مردمی بانک در طول سه سال گذشته رشد خوبی داشته و در سال‌های 96 و 97 از 506 هزار میلیارد ریال به 900 هزار میلیارد ریال رسیده‌ایم.

مدیرعامل بانک کشاورزی، با اشاره به رشد چشمگیر 400 هزار میلیارد ریالی منابع بانک در دو سال اخیر،گفت:‌ در سال گذشته گشایش هایی در پرداخت تسهیلات انجام شد؛ بهبود نسبت منابع ارزان و افزایش 6 درصدی این منابع، این امکان را فراهم کرد تا طیف زیادی از منابع با نرخ کم در اختیار فعالان بخش کشاورزی قرار گیرد.

وی درخصوص آخرین وضعیت طرح اشتغال پایدار روستایی ، اظهار کرد: 1.5 میلیارد دلار از منابع صندوق توسعه ملی برای این طرح اختصاص یافته که نیمی از آن به عهده ماست و تاکنون 44 هزار و 855 میلیارد ریال تسیهلات پرداخت کردیم که در واقع حدود 41 هزار طرح و کسب و کار کوچک است که از این محل تامین مالی شده‌اند که رقم‌های آن متوسط حدود 120 میلیون تومان است و هر طرح هم حدود دو شغل ایجاد کرده که 85 هزار فرصت شغلی در مناطق روستایی ایجاد شده است.

خدارحمی با بیان اینکه طرح های پرورش ماهی و طرح‌های اولویت‌دار بخش کشاورزی با نرخ 9 درصد در این بانک تامین مالی می شود، افزود: نرخ تسهیلاتی که برای سایر زیربخش های کشاورزی نظیر مکانیزاسیون در نظر گرفته شده 15 درصد است که 3 درصد زیر نرخ شورای پول و اعتبار است. در حوزه مکانیزاسیون کشاورزی، با بهره گیری از خط اعتباری که از سال 92 در بانک ایجاد شده، 6 هزار میلیارد تومان تسهیلات از سال 1392 تاکنون پرداخت شده و درخواست متقاضیان ماشین آلات و ادوات کشاورزی بدون محدودیت بررسی می شود.

وی افزود: در سه سال گذشته با استفاده از همین خط اعتباری، عملیات نشا، داشت و برداشت برنج ماشینی شده است و با تخصیص 370 میلیارد تومان اعتبار ویژه برای ماشین آلات برنج می توان گفت عملیات کاشت، داشت و برداشت برنج در شمال کشور کاملا مکانیزه شده است.

خدارحمی همچنین درباره نرخ‌های سود تسهیلات ارائه‌شده توسط بانک کشاورزی، تصریح کرد: سود تسهیلات چهار درصد برای خسارت‌دیدگان سیل، شش درصد برای طرح اشتغال پایدار روستایی، 9 درصدی برای پرورش گیاهان دارویی، توسعه گلخانه و مابقی نیز 18 درصد است که میانگین موزون نرخ سود تسهیلات ما بین 12 تا 14 درصد است.

مدیرعامل بانک کشاورزی با اشاره به آمار تسهیلات ارائه‌شده به بخش کشاورزی گفت: برنامه امسال ما پرداخت 520 هزار میلیارد ریال تسهیلات است که تاکنون 118 هزار میلیارد ریال آن پرداخت شده است، البته همه این‌ها پرداخت‌های جدید و معمولا بین 25 تا 30 درصد پرداخت‌های جدید است و مابقی آن تسهیلات امهالی است.

خدارحمی با بیان اینکه مجموع گندم خریداری شده تا مرداد ماه سال جاری هفت میلیون و 269 هزار تن بوده است، ادامه داد: رقم گندم خریداری شده 125 هزار و میلیارد ریال است که بخشی از آن را بانک کشاورزی پرداخت کرده است.

وی با اشاره به عملکرد بیمه کشاورزی ، گفت: با وجود سختی‌هایی که در سال جاری داشتیم از نظر مالی، اما توانستیم تاکنون پرداخت خسارت‌های کشاورزی را تقریبا به روز انجام دهیم تا مشکلات بخش کشاورزی را حل کند.

مدیرعامل بانک کشاورزی با اشاره به تکلیف 900 میلیارد تومانی بانک کشاورزی برای کمک به خسارت‌دیدگان سیل ابتدای سال، گفت: در استان لرستان 70 درصد از پرداخت‌ها انجام شده، اما استان‌های دیگر به دلایل مختلف عقب‌تر هستند.

خدارحمی با اشاره به بخشودگی سود تسهیلات کشاورزان خسارت‌دیده گفت: 1650 میلیارد تومان بخشودگی برای کشاورزان خسارت‌دیده بوده که دولت آن را تقبل کرده است و ما اصل آن را امهال کرده‌ایم.

منبع : اخبار اقتصادی خبر بکر

اخبار فناوری و دانلود رمان...
ما را در سایت اخبار فناوری و دانلود رمان دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : رضا حیدرزاده magicnews بازدید : 453 تاريخ : سه شنبه 5 شهريور 1398 ساعت: 19:40